Title Image

Ofte stilte spørsmål

Når har jeg tilgang til lageret?

Du har tilgang til lageret ditt 365 dager i året mellom klokken 06:00 og 23:00.

Er tingene mine forsikret?

Det er et krav at eiendelene dine er forsikret. Sjekk om din egen forsikring dekker innbo som er lagret eksternt. Eller kjøp billig forsikring av Extralageret.

Når du leier lagerplass hos oss, gir vi deg muligheten til å sikre eiendelene dine med våre forsikringspakker. Du kan kjøpe forsikring som dekker verdier opptil 300.000 kroner.

Hvordan sier jeg opp?

Lagerleie hos Extralageret fungerer som et abonnement. Etter den forhåndsbetalte perioden, vil du faktureres månedlig frem til oppsigelse.

Du kan enkelt si opp ditt minilager hos oss. Etter at den første leieperioden er over, kan du si opp lageret med en fakturaperiode (1mnd) oppsigelsestid.

Send oss en e-post når du ikke lenger har behov for extra lagerplass og ønsker å si opp lageret. Gi også beskjed i e-posten om hvilken dato din lagerbod vil være fristilt.

Hvor finner jeg adgangskoden min?

Straks bestilling og betaling er gjennomført vil du motta en e-post med adgangskode. Du har fått lager på minuttet!
Du finner også adgangskoden din på «min side».

Hva gjør jeg når jeg har mistet nøkkelen/koden til min egen hengelås?

Nøkler/koder har kunden selv ansvar for. Og i utgangspunktet må du selv klippe låsen. Det er mulig å sende en forespørsel om låsklipping til Extralageret. En vaktmester vil da klippe låsen ved neste runde i lageret. Et fakturabeløp på 500kr vil sendes kunden.

Hvilke byer er det lager i?

Du finner Extralageret i: Bodø, Fredrikstad, Halden, Haarstad, Haugesund, Kristiansund, Moss, Mysen/Indre Østfold, Narvik, Oslo, Sarpsborg og Skien/Grenland/Porsgrunn.

Finn ditt lager her.

Hvordan låser jeg lageret mitt?

Ta med din egen hengelås som du benytter til å låse din private lagerbod. På denne måten er det kun du som har tilgang til dine eiendeler.

Hvordan betaler jeg?

Når du har valgt størrelse på lagerboden, kommer du videre til betalingssiden. Her kan du betale med Visa, Mastercard og Vipps.

Du vil etter den første perioden motta epost-faktura fra oss. Du kan også enkelt registrere Avtalegiro i din egen bank.

Har jeg betalt?

Den enkleste måten å finne ut av om fakturaen er betalt, er å sjekke egen bankutskrift. Du kan også sende en e-post til oss, hvis du er usikker på om innbetalingen er registrert. Husk alltid kidnummer ved betaling av fakturaer til Extralageret. Tipser også om at du enkelt kan registrere Avtalegiro.

Hva skjer hvis jeg ikke betaler fakturaene til Extralageret?

Etter forfall vil saken automatisk sendes til Kredinor, og din personlige adgangskode deaktiveres.  Ved manglende betaling til Kredinor, vil kunden etter en tid få et varsel om utkastelse/oppsigelse. Hvis varselet ikke følges opp, vil boden tømmes og kastes av Extralageret.

Hvor finner jeg fakturaen min?

Fakturaen er blitt sendt til den e-posten du oppga da du la inn bestillingen. Det kan være lurt å sjekke søppelposten, da den kan ende opp der noen ganger.

Personvernoversikt

Denne nettsiden bruker funksjonelle og analytiske informasjonskapsler (cookies) for at nettstedet skal gi deg en optimal brukeropplevelse. Disse informasjonskapslene inneholder ikke personlig informasjon. Extralageret og tredjeparter bruker informasjonskapsler til markedsføring og for å sikre at du ser relevante annonser uten å fortelle annonsører hvem du er. Ved å godta innhold nedenfor godtar du bruken av disse informasjonskapslene.

Du kan forandre dine cookie innstillinger ved å navigere til de fanene på venstre siden av skjermen.